ساحل دلت را به خدا بسپار خودش بهترین قایق را برایت می فرستد

خوش آمدید

سلام

خوبین....دلم گرفته باور کنید این بار دیگه راست میگم

اومدم یکم دردو دل کنم

از تنهاییم بگم آخه چرا آدما تنهان همه تنهان ولی خودشون نمی دونن هرکی یه جوری خودشو سرگرم داره.

یکی با:

شکمشهرچی میخوره سیر نمیشه

بادعواکه فقط بلدن بزنن تو سرم هم دیگه

با آواز و رقصکه همه از دستشون کلافه هستن

 با کامپیوترکه اگه یه جایی ازش خراب شد میزنن داغونش میکنن

 با ورزشکه نمیدونم تا کی ادامه داره

 با فک زدنکه مخ آدمو میخورن

با نصیحتکه کی حرف گوش کنه

با راز و نیازکه تمومی نداره

با کارای روزمره مثل مسواک زدنروزنامه خوندن یا خوردن

با عشقکه کی محل بذاره بهشون و آخرشم بشه این

با فکر کردنکه به هیچ جایی نمیرسن

با دروغ که دماغشون مثل پینوکیو دراز میشه

بعضی ها هم با التماس کردن به به خدا یا بقیه

حالا اینا رو بی خیال تنهایی منو داشته باش

نه خواهری دارم که دردو دل کنم نه دوستی درست وحسابی

منم و من..........

التماس 2A

دست بر شانه هایم میزنی تا "تنهایی" م را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟ تکاندن برف از روی شانه آدم برفی

رفیق من سنگ صبور غم ها   به دیدنم بیا که خبلی تنهام

هیشکی نمیفهمه چه حالی دارم    چه دنیای رو به زوالی دارم

مجنونم و دل زده از لیلی ها        خیلی دلم گرفته از خیلی ها

نمونده از جوونی هام نشونی  پیر شدم پیر تو این جوونی

تنهای بی سنگ و صبور   خونه سرد و سوت و کور

تو شبات ستاره نیست  موندی و راه چاره نیست

اگر که هیچکسی نیومد  سری به تنهاییت نزد

اما تو کوه درد باش  طاا قت بیارو مرد باش

امشب از اون شباس که من،دوباره ديونه بشم

تو مستي و بي خبري،اسير مي خونه بشم

امشب ازاون شباس که من،دلم مي خواد داد بزنم

تو شهر اين غريبه ها،دردمو فرياد بزنم

دلم گرفت از آسمون،هم از زمين، هم از زمون

تو زندگيم چقدر غمه،دلم گرفته از همه

اي روزگار لعنتي،تلخه بهت هر چي بگم

من به زمينو آسمون،دست رفاقت نمي دم

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم


شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم


انگاری کوه غصه ها رو سینه من اومده


آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده


دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم


تو روزگار بی کسی یه عمر که دربدرم


حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم


من واسه آتیش زدن یه کوله بار شب بسم


دلم گرفته آسمون یکم منو حوصله کن


نگو که از این روزگار یه خورده کمتر گله کن


منو به بازی میگیره عقربه های ساعتم


برگه ی تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم


آهای زمین برای من یه لحظه تو نفس نزن


نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

 



نظرات شما عزیزان:

ادشته
ساعت19:26---8 دی 1389
سلام باران جان
اگر امروز من و تو تنهاييم دليلش اين نيست كه دوستمان ندارند دليلش اين است كه لياقت داشتن ما رو نداشتن.
به منم سر بزن خوشحال ميشم


رضا
ساعت13:43---8 آبان 1389
سلام باران جان . ممنون كه به من سر زدي . وبلاگ بسيار زيبايي داري . مطالبتم خيلي خوشكلن . همچو باران بر غم ها ببار و پاكشان كن

مجتبی جوانی
ساعت8:25---8 آبان 1389
حرفای جالبی مینویسی.

راستی یه ذره متن و نثر هم بزار.

همش که نمیشه اس ام اس و شعر بزاری

درود فرمانرواي کبير بر تو اي راستين کردار

من هئومان نگاهبان سرزمين فرمانرواي کبير هستم

از سراي تو گذري کرده و شادمان گشتم به حضور در سرايت بسيار زيبا سخن ميراني

باشد که تو هم به نشانه دوستي به سراي سردو خاموش من نظري بيافکني و با حضور گرمت روشنايي بخش وجودم گردي.

سرزمين فرمانرواي کبير سراي پارسايان، سرزمين عشق و افسانه ها.حماسه ها و اسطوره هاست. من شمارا به حضور در سراي فرمانروا(خالق هستي بخش) فرا ميخوانم.

اگر ميل آمد تورا اي دوست و اگر خواستي مرا در وبلاگ شريفت پيوست گرداني با نام(سرزمين فرمانرواي کبير) لينک نما.سپس خبري برمن بازرسان تا زحضورت شادمان گردم و تورا نيز دريابم.

درطلوع اولين پگاه خورشيد در سپيده سحرگاهان به ياد من باش.
پاسخ:ممنون


alireza
ساعت14:32---6 آبان 1389
انصافا قشنگ بود-بازم بهم سر بزن

خاکبرسران
ساعت19:21---5 آبان 1389
سلام

همه یه جورایی مثل تو تنها هستن

ولی همه ما یه دوست داریم که ازش قافل هستیم اونم خداست

به نظر من آدما یه ذره سخت شدن وگرنه میشه توی این دنیا بسیار خوب زندگی کرد

امیدوارم خیلی زود مشکلاتت حل بشه



ممنون از حضورت

بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم
پاسخ:مرسی موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در 3 آبان 1389برچسب:,ساعت 18:24 توسط باران |